Gestopt met autorijden
Ik had nooit durven denken dat ik dit nog eens zou zeggen,Maar het is een feit dat deze Peet nooit geen auto meer rijd Sinds vorige week ben ik officieel gestopt met autorijden de laatste keer dat ik in mijn eigen auto reed is alweer ruim een maand geleden, daarna nog een keertje in de auto van me vrouw omdat die een stuk lichter stuurt, maar daarna ben ik nog maar amper buiten geweest en als ik wel ging dan liet ik me rijden door mijn vrouw. iets wat toch wel iets is waar ik overheen heb moeten stappen, niet omdat ze zo slecht rijd, integendeel ze doet het bijzonder goed ondanks dat ze nog maar net haar rijbewijs heeft. en voor haar is het natuurlijk net zo moeilijk want een ritje van 5 minuten met mij naast haar komt voor haar geen eind aan maar het gaat goed.
natuurlijk zat dit er aan te komen, maar het moment dat je zoiets definitief beslist probeer je toch steeds uit te stellen
ik ben zoals je wel kan zeggen een echte auto liefhebber, autorijden was echt mijn ding ik deed dit dus dan ook al erg lang, ik ben opgegroeid tussen de auto`s omdat mijn vader vroeger een sloperij en garage had, hierdoor werd ik al erg vroeg besmet met dat virus en reed ik met 8 jaar al met een Opel Blits van 11 meter lang, je moet niet vragen hoe maar het was op de sloop dus kwaad kon het niet. korte tijd later was er geen auto veilig voor mij ik ben dan ook nog nooit van me leven naar een garage geweest behalve voor de APK keuring omdat ik alle reparatie`s zelf deed, Helaas gaat dat nu niet meer.
mijn auto die begin november al gekeurd moest zijn had ik een beetje verwaarloost, maar ik moest de knoop een keertje doorhakken dus heb ik hem maar aan me broer meegegeven voor de keuring en meteen verkopen. dat is gelukt! dat was voor mij het punt dat ik tegen mezelf zei, het is afgelopen.
De auto is na een ander koplampje vandaag gekeurd en zelfs direct verkocht, dat maak je niet vaak mee.
Maar 2 dingen heb ik er in ieder geval bijgekregen.
een eigen parkeerplaats voor de deur en een eigen chauffeur.
Groetjes, Peet.