Re: Uitgereden
Ik lees dit van je moeilijkheid je auto te verkopen....dat heb ik 2 jaar geleden ook gehad,maar de keus was snel gemaakt!
Omdat we naar Holland gingen ,moést hij wel weg,van de ene op de andere dag besloten we daar weg te gaan:woonden tijdelijk in een huis met 15 treden trap,om bij de voordeur te komen....wat ik alleen nog op handen en voeten kon....dan ook nog zoveel treden om m'n slaapkamer te bereiken,dus dat kon niet langer!
Het grote huis,waar we in zouden trekken moest nog verbouwd( staat te koop nog!) dus hebben we voor Holland gekozen,waar we het meest van onze kleinkinderen en kinderen kunnen genieten,ook Cyprus is hier dichterbij als via Parijs naar Bretagne reizen,voor m'n dochter!
In sneltrein vaart hebben we de zeilboot,auto,allerlei meubels,fietsen etc verkocht voor een habbekrats,gewoon naar al onze vrienden gemaild en alles is weggegaan,alleen dat grote huis,staat nog vol spul!
Moeilijk was het allemaal wel,maar snel handelen en in ons geval snelle beslissingen maken is nodig,ook door de 'snelheid' waarmee deze ziekte je kan vellen!
En ik wilde nog zelf beslissingen nemen!
eind jan.besloten weg te gaan en toen we boodschappen hadden gedaan en vann de winkel terugreden zei ik:laten we morgen naar holland gaan en dat huis bekijken wat ik op funda had gezien...gedaan en een paar dagen later gekocht.
Ein febr.huis leeggehaald,we gingen even in ons vakantiehuis wonen,wat klein maar handig was.
Al onze vrienden zijn komen schoonmaken en de mannen komen verhuizen:de vrachtwagen uit ned.stond er om 8 uur,9 uur,was hij vol!
Fantastisch was dat!
Het was hartstikke veel,maar met wel 10man,was er soms een opstopping om het in te laden en vast te zetten door de chauffeurs!
Het is in Holland een paar maanden in opslag gebleven tot dit huis verbouwd werd en nklaar was, in juni!
Ja, ons leven stond in de versnelling,op alle gebied!
Groetjes Willy
O jongens de zon schijnt: dat mag in de krant in dit koude kikkerland!
hahaha