Re: scootmobiel
Welzorg heeft ondanks mijn (nog steeds lopend) bezwaar bij de gemeente mbt de scootmobiel, tóch een scootmobiel geleverd. Een Luna Prime.
Hij zit wel lekker maar ik blijf het een onding vinden -zal wel een acceptatieprobleem zijn. Affin, omdat ie er stond heb ik hem natuurlijk toch wel uitgeprobeerd, maar ik eindigde als een puber die ermee over het gras croste alsof het een quad was
: kijken wat ie kan, hoe hoog hij springt, hoe snel hij draait, remsporen trekken in het gras enz.
Op de weg is het maar een saai ding. Mijn verstand zei me dat ik hier maar beter mee kon stoppen:het is immers niet mijn scootmobiel, maar van Welzorg.
Maar voor iemand die een motorfiets is gewend (en nog wel zou kunnen besturen) is dit toch wel een onnodige vernedering... Ik kan (met een passende machine) nog zoveel meer dan met die stomme scootmobiel...
Vandaar dat ik me eerst maar eens op mijn
' class='inline-anchor external' target='_BLANK'>
ga storten, daarna kijken we wel verder: [i:165xzk0b]het belangrijkste in mijn leven is nu niet overleven, maar kwaliteit van leven![/i:165xzk0b] De scootmobiel staat intussen stof te happen in mijn garage.
Op Internet las ik de volgende passende anekdote:
' class='inline-anchor external' target='_BLANK'>
[i:165xzk0b]Konden alle scootmobielers maar op hun scootmobiel lijken, zoals hondenbezitters op hun hond. Maar waar er honderden soorten honden zijn, zijn alle scootmobielen gelijk! [/i:165xzk0b]
Groetjes,
Dick