Re: mobiel met electrische rolstoel
Hallo medemobiele eenheden,
Ja, taxi's supervermoeiend,ik moest wel eraan geloven,toen ik niet meer in de normale rolstoel kon,dus ook niet met onze eigen auto.
Valy's ging meestal goed op de heenweg,maar terug werden er teveel anderen meegenomen,wwardoor de reis heel lang werd en te vermoeiend voor mij.
Daarbij kwam ook een keer het probmeem:plassen! aan de orde,nou dat gaat niet bij een tankstation....dus hebben we een papier van goed gedrag van de neuroloog gekregen en mogen nu soloreizen!
Ja ,die tijden zijn belachelijk, Amersfoort doe je hier vandaan in een half uur,half uurtje revalidatiearts en weer terug,maar daar zijn we toch 3 uur aan kwijt!
Ook te vermoeiend geworden en nu komt hij((in mei voor het eerst)bij ons thuis.
Dat is een fijne oplossing natuurlijk.
Naar Utrecht is een heel gedoe ook,valt buiten de regio en heeft ons daardoor 300 euro gekost!
Omdat het naar het UMC was.
Dit had ik al een keer vermeld,maar als ik erheen was gegaan voor een koffievisite,hadden we de 'normale'prijs betaald,wat die ook mag zijn????
Ergens zit er iets fout,mijn man heeft gebeld maar er kwam geen antwoord.
De taxi blijft wel wachten,was 2uur,werd ook gerekend.
Soms zou ik wel eens een ritje willen maken ofzo,maar met taxi zomaar ergens heen?
Ook voor kleding zijn we op Harderwijk aangewezen,de keus is beperkt dan.
Mijn stoel is onmisbaar geworden,zit er de hele dag ook in,heb een nieuw kussen:antidebiticus,allemaal luchtvakjes,het zit goed,iets minder op't ogenblik,maar het schijnt de beste oplossing te zijn....heeft iemand daar nog ervaring mee? Zitpijn? Zo hevig dat ik soms gewoon naar bed moet.
Groetjes Willy