Re: Balen
Beste Jan,
Ik vind dat een prachtig idee! (al heb ik de constructie en de manier van ondersteunen nog niet [i:3fqx4il9]helemaal [/i:3fqx4il9]door.)
Jij hebt duidelijk meer ervaring met ALS en het gebruik van hulpmiddelen (vanuit je rol als mantelzorger voor je vrouw destijds) dan wij 'nieuwelingen', en zo te horen ben je ook erg creatief en voorzien van twee rechterhanden! Ik weet niet hoe je handen nu nog zijn, maar zolang het nog kan zou ik die hulpmiddelen (zoals die draaischijf) weer reconstrueren voor je weet wel wanneer.
Ons zou je reuze helpen als je er een soort van bouwtekening van kan maken en (laten) inscannen. Dan kunnen wij zo'n schijf ook namaken - lijkt me reuze handig!
Als je nog meer praktische informatie over hulpmiddelen hebt weet dan dat wij ons hier erg aanbevolen houden. We hebben er zelfs een aparte plek voor op dit forum ('Hulpmiddelen'). Je kunt daar komen door linksboven te klikken op [b:3fqx4il9]Forumoverzicht[/b:3fqx4il9], dan naar beneden scrollen tot [b:3fqx4il9]Revalidatie en Ondersteuning[/b:3fqx4il9] en dan [b:3fqx4il9]Hulpmiddelen[/b:3fqx4il9] kiezen. Of je klikt
hier .
Bij Hulpmiddelen kun je beter je informatie en berichten kwijt over je draaischijf en wat je mogelijk nog meer hebt, want op deze plek zal niemand er naar zoeken!
Als je hulp nodig hebt laat het me dan weten (met een privé bericht via het envelopje onder mijn foto).
Groetjes en veel sterkte!
Dick