rolstoel/scootmobiel
Hoi allemaal ik weet niet of dit voor iemand interessant is maar ik wilde dit toch even plaatsen.Ik zit nu een tijdje in een rolstoel als we weggaan op vakantie of wat verder dan thuis , ik kan nog een beetje strompelen genoeg om te zien als ik met een glas drinken loop waar ik gelopen heb haha , alleen huiskamer en keuken.
Het duwen van de stoel is geen probleem , vrienden , vrouw maar je bent heel afhankelijk , vooral als je een grote mond hebt van duw eens door of iets dan is het regelmatig' feest' laatste keer werd ik voor mijn inspanning beloont door in een winkel gelijk in het pashok gereden te worden deur dicht met de woorden daar bekijk het maar haha je had sommigen mensen die aan het winkelen waren eens moeten horen laten ze die arme man daar in dat pashok staan lol.
Nu heb ik er voorlopig iets op gevonden daar ik nog best met mijn armen uit de weg kan , heb ik een kleine scootmobiel aangeschaft , kan uit elkaar en in de kofferbak van de auto mijn vrouw kan hem er in zetten dus niet zo zwaar.
We zijn al een paar keer weggeweest outletcenter en paar grote winkels en ik moet zeggen bevalt heel goed , ik kan nu alle kanten op in de winkel zonder dat ik afhankelijk ben van duwers en paskamers rijd ik zo voorbij.
Je hebt gelijk weer een gevoel van minder afhankelijk te zijn, ik kan het iedereen die nog wat uit de weg kan aanraden, nou dat was het.
Groetjes Ton