onderzoeken
Hallo allemaalWorden jullie ook zo moedeloos van al die onderzoeken waar niets uitkomt
In bijna alle landen wordt er onderzoek gedaan waarbij geen enkele uitkomst tegen ALS
gescoord wordt. Bovendien hoe vaak wordt veiligheid als argument gebruikt. Wat nu veiligheid
de mensen waar het voor is gaan toch op korte termijn de een eerder ander dan de ander dood
dus veiligheid niet te zwaar laten wegen. Ik denk misschien verkeerd dat vele wetenschappers
erg afhankelijk zijn voor hun inkomen. van de onderzoeken die ze doen in alle laboratoria. Dus
niet te snel succes boeken anders zijn we niet meer nodig . De ene keer hebben ze zebra vissen
gebruikt bij onderzoek de andere keer muizen met ALS en ga zo maar door. De doktoren weten
allemaal dat wij een medicijn voor ALS niet meer meemaken, begrijp je mijn standpunt . Misschien
ligt de oplossing wel om de hoek maar dat kan toch niet zullen de wetenschapprs zeggen . Toch wel, een
voorbeeld als jongens geregeld slootje springen en belanden dan vaak in brandnetels, oplossen
broek open plassen op netelprikkels gelijk over . Medicijnen en zalfjes hadden wij niet nodig. Nog
een voorbeeld weersverwachtin met computers en weersdeskundigen op TV. vraag een boer
naar het weer, hij kijkt omhoog proeft de wind en zegt bv. binnen het uur regent het, en hij heeft
gelijk heb ik zelf meegemaakt bij familie in Gelderland op de boerderij . Ik bedoel wetenschapper kijk verder
dan in je laborita. En ander punt, wat te denken aan doping voor onze spieren zie sporters
die met doping veel meer konden doen met hun spieren. Ik wilde dit allemaal even kwijkt.
Graag jullie mening of vindt je mij een dwaas . Ben benieuwd
Jan van den Hoogenband