Re: Deanna-protocol
[quote="Esperanza":5aw6q7ak][b:5aw6q7ak]Ik heb de volgende veranderingen gemerkt:[/b:5aw6q7ak]
Direct in het begin nam de volume in mijn tong en tandvlees iets toe.
Ik kan weer op de rug liggen zonder dat mijn tong achter in de keel wegzakt doordat ik mijn tong weer beter op zijn plek kan houden.
Speekselvloed is ietjes afgenomen, en ik kan het speeksel weer beter wegslikken.
De algehele energie is weer wat toegenoemen daardoor niet zo intens moe meer..
Mijn benen zijn weer bewegelijker geworden meer energie, ook in bed beweeg ik ze weer beter en meer.
Benauwdheid is iets afgenomen ik kan weer wat beter ademhalen.
Het geklok in mijn keel is afgenomen bij het achterover zitten in mijn staopstoel.
Mijn hoofdpijn die ik wel eens heb bij het wakker worden is afgenomen.
Ik ben zielsgelukkig op dit moment en hoop op nog meer verbeteringen maar dat zal de tijd moeten uitwijzen, ook of dit natuurlijk blijvend is weet ik ook niet ik begeef mij ook op onbekent terrein.[/quote:5aw6q7ak]
Dit zijn dus de berichten waar ik op wachten, want laten we eerlijk zijn, zoveel positieve verhalen lees je niet over Deanna.
Afien ik ben heel erg blij voor je
maar als deze samenstelling je goed doet dan zou ik erg voorzichtig met toevoegingen, ook al staan ze in het protocol.
En ik zou zo mee kunnen doen, op zich is dat geen probleem. maar ik ben gewoon te voorzichtig af en toe, als ik door me eigen potje heen zit
dan moet er worden bijgesprongen, gelukkig heb ik een stel goeie familieleden en vrienden, maar daar wil ik wel verstandig mee omgaan zodat ik niet bij ieder nieuw middel aan zou moeten kloppen.
idioot dat het bij de ene positief werkt en bij een ander negatief, krijg je toch geen hoogte van
Groetjes, Peet