Re: Een canabis product brengt 56% overlevingstijd
Gisteren gestart met wietthee, keurig verkregen via de huisarts. Hoewel ik betwijfel of het vergoed wordt, heb ik de nota ingediend bij de zorgverzekeraar, je weet maar nooit. De kosten waren 55 voor 5 gram.
Rob was gisteren zo beroerd dat het tijd werd om te starten. Er valt natuurlijk nog niks zinnigs over te zeggen na 1 kopje, maar vandaag voelt hij zich stukken beter. Ik heb het idee dat het hem toch rustiger heeft gemaakt, we hebben namelijk een verschrikkelijk moeilijke, moeizame en spannende week. Ik startte maandag opnieuw met chemotherapie en val momenteel als mantelzorger volledig weg. Dat is voor Rob heel moeilijk en van alle spanningen was hij gisteren, denk ik, zo naar.
Zelf meende ik ook wel een kopje te kunnen nemen, maar dat heeft het tegenovergestelde bereikt. Het zal niet de oorzaak zijn, maar ik kreeg vannacht knallende hoofdpijn en heb een bijzonder slechte dag. Maar ja, na zoveel spanning een chemokuur ingespoten krijgen zal wel eerder de oorzaak zijn dan dat kopje thee.
Voor Rob gaan we in ieder geval wel even door om te kijken of het echt effect heeft. Gisteren hebben we het 's middags gedaan om het effect te bekijken (geen negatieve). We gaan nu verder 's avonds toedienen omdat we vooral hopen op een gunstig effect op zijn nachtrust.
We houden jullie op de hoogte.
Elly