Re: lotgenoten-bijeenkomst
[quote="Arwi":bgacfvdi]@Peet: dat is zwaar kl*te joh. Het is wel veel tegelijk zo. Ik weet niet goed hoe we je een beetje zouden kunnen opbeuren. Als je zo moet hoesten zullen we maar geen goeie mop vertellen
Houd moed, misschien gaat het straks weer wat beter.
@ Dick: wel een beetje jammer van die bijeenkomst. Ik lees op de website van de VSN dat beide bijeenkomsten in Tilburg en Uden toch een ander doel hebben dan elkaar ontmoeten / bemoedigen. En zeker niet zijn gericht op ALS.
[quote:bgacfvdi]Tijdens de bijeenkomst kunt u onder leiding van een kaderlid in gesprek gaan met andere leden over het "Het regelen van zorg/mantelzorg"[/quote:bgacfvdi]
Groeten
Arwi[/quote:bgacfvdi]
Hoi Dick, Arwi, Peet, Jan en de anderen,
Heb jullie berichten over lotgenotenbijeenkomst vanuit de zijlijn gevolgd. Iedereen hunkert er naar, maar het gaat voorlopig niet door. Sommigen zien er vanaf, zijn te moe of te benauwd, daarbij past het (nog) niet in het schema van de VSN. Gezien mensen met ALS niet het eeuwige leven hebben, vraag ik me af of er geen andere oplossing te bedenken is, om ook Peet een plezier te doen.
Hoe kunnen we je opbeuren Peet, vraagt Arwi. En Peet wil er de humor inhouden, als Peet geen energie meer heeft en te benauwd, is het dan niet een idee om met lotgenoten op bezoek te gaan?
Anderzijds moet ik jullie niet de weg wijzen, iedereen is oud en wijs genoeg.
Peet vroeg eerder naar informatie, "dan kom ik wel", zei Peet. Waarop ik antwoordde "is niet voor mensen met masker en peg".
Achteraf gezien; "een beetje dom" zou Maxima zeggen.
Toen ik las dat Dick het inmiddels druk heeft met bezoek krijgen en geen tijd meer heeft om te forumen, dacht ik aan lotgenotenbezoek.
Groeten, Marica