Re: Bucket List
Ook ik ben met mijn gezin gaan trekken door West Amerika. Maar dat had ook een reden: ik ben er veel geweest voor mijn werk en wilde hen ook eens laten 'experiencen' hoe het daar is. Zie
USA2012 blog .
[quote="Philippe":3c3368m8]Mijn advies, vervul ,als je de mogelijkheid hebt, de wensen van je bucket list en doe het nu.
Je weet met deze ziekte niet met welke snelheid je in welk stadium belandt.[/quote:3c3368m8]Mee eens! Nu zijn we een half jaar verder en ik zou het vanwege fysieke beperkingen niet meer kunnen herhalen. Ik ben dus heel blij toen doorgezet te hebben, want dit nemen ze ons niet meer af!
Toch staan er wel nog een paar dingen op mijn Bucket list:
[list:3c3368m8][*:3c3368m8]een ballonvaart maken boven Den Bosch: al ruim 10 jaar, elk voor en najaar, komen ze met een dozijn tegelijk over mijn huis varen ik woon onder een favoriete route met meren, rivieren en het middeleeuwse centrum in zicht. Dat wil ik zelf eigenlijk ook wel eens meemaken![/*:m:3c3368m8]
[*:3c3368m8]nog een keer naar mijn huis in Polen en een kielbasa (speciale worst) in de achtertuin barbeknoeien, met uitzicht op de vallei [/*:m:3c3368m8]
[*:3c3368m8]mijn projecten afmaken[/*:m:3c3368m8][/list:u:3c3368m8]Ik ben hard bezig
Groetjes,
Dick