Gevoelsarme mensen
Dag Allemaal,Waar ik mij druk om kan maken zijn de mensen die zich geen houding weten te geven als mijn man [b:1i3e3ao8][i:1i3e3ao8]niet[/i:1i3e3ao8][/b:1i3e3ao8] in de buurt is. Om het ijs maar te doorbreken ga ik maar op de quizmaster stoel zitten en vuur mijn vragen af. Heb je nog iets leuks gedaan vandaag? Wat heb je leuke kleding, is het nieuw? het staat je geweldig. De hoofden die allang naar de andere kant van de kamer waren gedraaid toen mijn man even het vertrek had verlaten kijken mij nu verschrikt aan , dan zie je ze denken Ooo, het is lang (1.78 ) en het spreekt, wat moet ik nu , heb ik haar goed verstaan, één en al paniek voel je bij die personen. En dan denk ik bij men eigen, daar heb ik altijd mijn best voor gedaan voor die personen, DAN KNAPT ER IETS BIJ MIJ DAN MOET IK MIJN HAND OP DE MOND LEGGEN EN MIJ HET ZWIJGEN OPLEGGEN . Ik loop weg, diep bedroefd , kapot van verdriet en ga dan even in een stil hoekje de pijnlijke ervaring uithuilen en mijn tranen de vrije loop laten, fatsoeneer mij en ga weer met een lach op mijn gezicht er weer bijzitten. Dan denk ik, hoe arm kan een mens toch zijn, dan heb ik toch een stapje voor in dit leven, en voel mij een rijk mens.
Heb t goed, Afien