Spieren trainen of belasten of juist niet?
Ik heb even een aparte Topic aangemaakt omdat dit wel eens erg belangrijk kan gaan worden omdat ik weet dat er ALS patiënten volop aan het trainen zijn. met wat nu blijkt, misschien een tegenovergesteld effect.Ik hoop dat een deskundige dit leest en eens een keertje reageert?
2 Juli moet ik naar de revalidatiearts en Dinsdag naar de fisio. dan ga ik dit wel even aankaarten.
want dat zou betekenen dat ik ook direct zou moeten stoppen met de Creatine want dat zijn spierstimulans middelen en dat mag dan niet

Wij hebben speciaal nog gevraagd of dat Creatine mocht? geen probleem dat mag u gewoon gebruiken.
Ja natuurlijk mag ik het gebruiken

Groetjes, Peet.
[quote="Esperanza":2cmr7qr6]Dag peet,
Het is de kunst om haarfijn naar je lichaam te luisteren en dat is nog een hele kunst ben ik achter gekomen. Als je je lichaam net te veel belast als het aankan breken er spieren af, dat heb ik mij tijdens de opname in het UMCG laten vertellen door de fysio, door mijn revalidatiearts, en nog meer van het ALS team. Ik wilde in het UMCG wel even op de hometrainer mijn conditie omhoog schroeven want die was immers mooi naar beneden gezakt, en ik wilde lopen over de gangen van de afdeling, maar ik werd daar steeds zo moe van, en ik vroeg hoe kan dat

Groetjes, Afien