Re: Campanje ik ben al dood van stichting A L S
Hoi Jaap.Ik begrijp je volkomen!
Toen ik nog niet wist van mijn ALS vond ik het al een bizarre spot. te bizar!
Zodra hij op tv kwam zapte ik hem weg. even wachten en dan ging hij weer terug naar dat kanaal.
Hij is zo bizar dat heel veel mensen niet eens weten om wat voor ziekte deze spot gaat. ze zien alleen die starre uitdrukking op de gezichten en ze horen dan alleen nog maar die beruchte laatste woorden.
Nu ik weet van mijn ALS likt het wel of ik niks anders zie op tv. zit ik thuis zap ik weg, maar bij een ander thuis gaat dat een beetje lastig
Als ik bij mijn vader ben, hele ouwe mensen. daar staat de tv altijd op NG en daar komt hij bijna iedere 10 minuten op lijkt het. mijn vader die donders goed weet wat ik mankeer ziet niet eens waar die spot over gaat en laat hem gewoon staan. pas toen ik het na weken vertelde drong het tot hem door.
Die posters langs de weg heb ik wel van gehoord van mijn kinderen en mijn vrouw maar zelf zijn die mij nooit opgevallen. ik zit altijd in de auto.
Wat Mathijs van Nieuwkerk (De Wereld Draait Door) doet is echt geweldig. maar deze actie is te bizar. Is mijn mening.
Dan zijn er wel andere middelen denk ik.
Groetjes, Peet.