Re: Moeders wordt gek van... opmerkingen
Hoi Sydney.Even snel tussendoor en dan weer naar buiten
Ik begrijp je moeder goed, ook ik word alleen al doodziek van de opmerkingen hoe goed ze soms ook zijn bedoeld.
voor ik deze klote ziekte had wist ik niet eens dat die bestond. nu hoor ik iedere dag niks anders en iedereen spreekt me nu al aan of ik een klein kind ben en dat terwijl ik nog alles kan. je kent dat wel? ze knijpen je nog net niet in je wang buitenstaanders zouden het bij mij alleen kunnen merken aan me spreken. ziek of dronken
Maar ik laat het maar zo omdat ik wel besef dat het goed bedoeld is.
Slapen doe ik prima maar ik ga wel laat naar bed zodat ik niks mis en zeker weet dat ik moe ben. wat ik wel hoor van mijn vrouw is dat ik veel praat of geluiden maakt in me slaap. dat deed ik voorheen niet op wat knarsetanden na.
Binnenkort moeten wij ook naar de Tandarts. ik ga niet meer.
Ik heb een goed gebit en in al die jaren stond ik meestal met 5 minuten weer buiten. ooit een paar verstandskiezen laten trekken in me hele jonge jaren, en 1 gaatje wat niks voorstelde. mocht ik last krijgen kan ik altijd nog even gaan.
En ja, bij de alle eerste seconden dat ik wakker word tot ik ga slapen maalt het door me hoofd. voor mijn ALS had ik zeker een half uur nodig om wakker te worden en me hersens een beetje begonnen te werken
Ik moet stoppen want ik moet weg, maar ik herken het zeker.
Groetjes, Peet.