Ergenissen
Hoi Allemaal.Sinds de wetenschap dat ik ALS heb ben ik nog niet voor echte problemen komen te staan. Natuurlijk buiten het feit dat ik door de ALS ontslagen ben, zo af en toe me eigen flink verslikt, en ik nu al toe staat te kijken naar het werk wat ik normaal zelf doet, en een keer of 20 per dag met me ene hand de andere hand recht moet trekken omdat me vingers verkrampen
Maar gisteren kwam ik toch even voor een probleem te staan waar ik me niet alleen aan stoorden maar ook mijn vrouw
Gisteren gingen mijn vrouw en ik even wat winkels af om een nieuwe tv te kopen. en als je dan in zo winkel staat dan zie je sowieso door het bos de bomen niet meer want de ene tv is nog mooie dan de andere dus dan ga je maar wat vragen stellen.
Ik zal geen namen noemen dus voor het gemak zeg ik maar, Winkel 1. ik roep een verkoper er bij en vraag hem of die tv 3D is? staat die vent me aan te kijken of die water ziet branden en begint mijn vrouw te antwoorden en een heel verhaal op te hangen. ik dacht toen nog, ach laat maar gaan. tot mijn vrouw zei, zeg het maar tegen mijn man want die vroeg het en hij heeft er meer verstand van. wat een vertrouwen he
Maar die winkel waren we snel uitgekeken dus op naar Winkel 2 of eigenlijk 3 want eentje zijn we heel erg snel doorheen gelopen.
nou wij weer lopen en kijken, en nog eens kijken totdat er een verkoper zei, kan ik u helpen? Ja hoor zei ik en ik vroeg hem hoeveel Hz die tv was? hij zei, heel vers toen kon ik er nog om lachen maar na 4x werd het ons toch even te gek.
Natuurlijk weet die kerel niet wat ik mankeer, je staat daar in een grote rumoerige zaak waar veel volk loopt, door mijn splaakgebrek ben ik ook nog eens iets luider gaan praten. maar om me nou aan te kijken en antwoord te geven of dat ik lazarus ben vond ik wat overdreven. Nee we hebben ons aardig staan te ergere!
ik zei toen, ik neem de tv maar jij zet hem in de auto? en toen ik hem in het kort vertelde wat ik had werd het wel even stil en liep zwetend met die doos de trap af naar me auto Sommige dingen kan ik nog steeds de lol van in zien maar dit irriteerde mij toch wel. Nu al!
Groetjes, Peet.