Kerst
Lieve actievelingen op het forum,Ik wil jullie heel graag fijne dagen wensen, ook al zijn die als je met ALS te maken hebt niet zonder zorgen. Voor ons is dit de eerste kerst zonder de vader van onze kindjes. Dat is verdrietig, maar wij zijn niet alleen. Hier op het forum ontmoeten we regelmatig nieuwe mensen waarbij ALS bij hen zelf of hun geliefden aan de deur heeft geklopt. Mensen zoals jij en ik, die allemaal moeten leren leven met die nare drie letters....
Er wordt gelukkig veel onderzoek gedaan en wat zou het mooi zijn als we van ALS een chronische ziekte konden maken of nog liever de ziekte konden genezen. Ik las dat nu naast het Project MinE wat jullie vast kennen, ook het Project Try Us gestart is. Een project vanuit het ALS Centrum Nederland waarin meer mensen met ALS kunnen deelnemen aan onderzoek om het werken naar een medicijn of behandeling te kunnen versnellen. Wellicht zijn een aantal van jullie al deelnemers in het onderzoek? Ik hoop het! Ik heb gedoneerd en, vanuit de kerstgedachte , ook iedereen die ik ken gevraagd om te doneren op www.projecttryme.eu/ zodat meer ALS-patiënten mee kunnen doen aan onderzoek, en die behandeling of zelfs genezing echt mogelijk wordt. We geven niet op tot het zo ver is!
Ik denk aan jullie,
Charlotte