Reactie door RobRijkse - 30 juli 2015
Re: Fernando Ricksen
Tom, elke bijdrage is welkom, ook die van jou. Je hebt volkomen gelijk, warmte doet goed, zolang het maar droge is. Ik denk, dat het meer de naam is, die als een rode doek op een stier effect heeft op , in ieder geval mij, maar zo te lezen op nog meer lotgenoten........Deze meneer heeft zn fortuin opgezopen, opgesnoven, opgesext, zich laten kaalpukken Door een ex, terecht of onterecht, wil ik in het midden laten, zo te zien, was ze ook nog aardig verbouwd. Komt met alles in het nieuws als grote held loopt overal te janken, dat hij geen geld meer heeft, Blatter doet nog een duitje in zijn zakken, waarvan?? Laat ik ook in het midden, schopt een bal op een voetbal veld, flikkert achterover. .en dat alles en public..Talkshows over zn nieuwe Russische medicijn, alleen voor HEM..Via zn top sekreet schoonmoeder. Oh ja, voor maar 2000,-- per maand..???? Prijskaartje moest er wel aan, toch niet haalbaar voor de doorsnee patiënt. ..dusss. soort van UNNEHHH ! DAN een hele tijd niks.........ook niks meer over dat medicijn dus....zegt meneer in een interview, dat het zo lekker gaat in andermans huis in een.lekker warm land, in een riante villa, ook niet voor iedereen haalbaar, met een spaatje rood..waar hij, zoals ik.het lees nog wel ff blijft.....tja, ik geloof dat DAT de essentie is.....Dus NO hard feelings naar jou Tom, en wat jij voor die ander deed, diepe buiging, petje af.