algehel maleise
Hallo allemaal,eigenlijk wil ik alleen maar even van mij afschrijven maar als iemand mijn situatie herkent is een reactie zeer welkom.
Na een goede vakantie van ongeveer 3 weken, waarin ik vooral gebruik heb gemaakt van de rolstoel, zit ik mijzelf enorm in de weg.
ik voel mij behoorlijk belabberd, misselijk en dat ben ik al enige tijd, geen eetlust waarvoor ik cannabisolie geprobeerd, weinig resultaat.
Ik slikte al Pantoprazol één per dag en inmiddels twee tegen de misselijkheid
Tijdens die vakantie heb ik regelmatig slecht geslapen, voelde me soms benauwd, hetgeen beinvloed werd door spanning en emotie vanwege de Tour du ALS.
Maandag kreeg pijn in mijn rug, dacht aan spierpijn, dat bereidde zich uit waardoor ik twee nachten nauwelijks heb geslapen en niet meer wist hoe ik moest liggen en/of zitten.
Eenmaal thuis naar de huisarts gegaan die schreef mij naproxen voor de pijn voor( waardoor ik nog erger misseljk ben, verwijzing voor bloedonderzoek en longfoto van wege gekraak in mijn linkerlong en ook nog peneciline.
Ook heb ik heel veel krampen en verkrampte spieren.
Iets eten is een soort van worsteling.
Ik heb het even helemaal gehad en dat is, verwacht ik, voor veel van jullie herkenbaar.
Overigens heb ik fijne vakantie gehad, waarvan een week met de kinderen en kleinkindern,. met als hoogtepunt de Tour du Als. Tot mijn grote verrassing heeft een aantal mensen uit mijn straat onze tuin onder handen genomen. Dus voldoende moois en waardevolle herinneringen. De narigheid gaat, zeker weten, ook weer voorbij.
vr.gr.,
lineke