Re: 28 Mei. RTL4 Ik Kan Het Niet Alleen.
Ik laat vandaag iedereen met rust, ik zal geen zin of onzinplaatjes delen, ik ga geen actie voeren voor het programma, [b:3m638ewr]Ik kan het niet alleen.[/b:3m638ewr]
Ook deel ik vandaag bewust geen andere onderwerpen over ALS of andere enge ziektes. omdat ik weet hoe vervelend en eentonig zoiets kan zijn en dan automatisch de aandacht verslapt en het effect van delen vroegtijdig is verdwenen.
Dat willen we toch niet!
Maar! vanaf morgenochtend tot de uitzending begint van IK KAN HET NIET ALLEEN om 20:30 uur ga ik voor 1 keer helemaal los en ik vraag jullie het zelfde te doen?
Laten we met ze allen dit programma gigantisch verspreiden over het internet, twitter, facebook, hyves, enz en daarmee ALS bekendheid geven. Help hier aan mee?
meer vraag ik niet, het is maar voor een paar uurtjes.
Wat je vandaag zelf doet moet je zelf weten maar voor het gewenste effect lijkt mij het beste alleen vanaf morgen DELEN, DELEN, DELEN?
Onze dank is oneindig groot.
[color=#FF0000:3m638ewr][b:3m638ewr]Bijna is het dan zover, Aanstaande Dinsdagavond om 20:30 uur op RTL4.[/b:3m638ewr][/color:3m638ewr]
Bekijk nu alvast de zeer uitgebreide en indrukwekkende promo via deze link,
http://www.rtl.nl/xl/#/u/222c83eb-8abe-4875-91e3-d37ac4a97b7a/
[color=#FF0000:3m638ewr][b:3m638ewr]Kijken allemaal en vertel het verder
gooi die kijkcijfers in de hoogte en zet daarmee ALS nog meer op de kaart.[/b:3m638ewr][/color:3m638ewr]
Dat is mijn doel
Groetjes, Peet