Re: ALS-FTD
Hoi Jildou,Fijn weer van je te horen! Ik heb je gemist!
De reden dat je weer contact opneemt is uiteraard minder en kan ik je helaas niet mee helpen (geen ervaring).
Ik heb wel een opmerking - mogelijk helemaal niet van toepassing en puur voor jezelf ter overweging (ik verwacht geen antwoord): [list:28vy5epj][*:28vy5epj]Heeft je moeder een euthanasieverklaring op laten stellen? Zit daar dan de dementieverklaring bij, of is dat overwogen? [/*:m:28vy5epj][/list:u:28vy5epj]"JPW": Leuk trouwens om te zien dat dit forum zoveel gebruikt wordt door ALS-patiënten. Het moet fijn zijn om op deze manier contact met elkaar te hebben. Sterkte allemaal.
Dank u, dank u. .
Maar jij ook [i:28vy5epj]heel veel sterkte[/i:28vy5epj] met je moeder en met wat het met jullie als familie doet!
En je hebt gelijk: het is zeker fijn (maar af en toe ook confronterend , toch ook weer opluchtend ) om op deze manier contact met elkaar te houden. En dat geldt niet minder voor jou!
Ik snap dat je druk bent maar als je een uitlaatklep nodig hebt: schroom niet, wij willen graag luisteren en meedenken!
Groetjes,
Dick