Teleurstelling Revalidatiearts
Dag Allemaal,Net zoals iedereen heb ik ook contact met een revalidatiearts maar inmiddels heb ik er slechte ervaringen mee. Ik val onder UMCG locatie Beatrixoord in Haren en had daar echt wel goede verwachtingen van maar de afspraken die ik met mijn revalidatiearts maakte over verschillende zaken kwam ze helaas niet na en het ergste vind ik dat ze hier ook nog mee wegkomen. Nu kun je zeggen dien een klacht in maar daar heb ik echt de kracht en energie niet meer voor, ik wil geen wereld verbeteraar meer zijn, terwijl ik het eerder het er niet bij had laten zitten , maar nu denk ik, ik bespaar mijn erergie voor leuke dingen . Wij hebben haar wel hierop persoonlijk aangesproken maar onze vertrouwen is zodanig geschaad dat we haar hebben voorgesteld om voor ons een andere revalidatiearts te zoeken, en daar ging ze mee akkoord. Wat mij nu echt dwars zit dat ze dit doen zonder schamen of blozen [b:35tvlgt7]DUS BIJ DEZE DOE IK NIET DE GROETEN AAN DE REVALIDATIEARTS VAN HET UMCG LOCATIE BEATRIXOORD [/b:35tvlgt7]
Groetjes, Afien