Re: begeleiding
Even een vervolg op me vorige bericht.
Afgelopen Dinsdag voor de 2de keer revalidatie geweest. eerst bij de fisio en toen naar de logo.
Die fiso was een regelrechte ramp vond ik zelf. even voor de duidelijkheid, deze jongen heeft al heel lang niet meer aan sport gedaan, merendeels zittend werk achter het stuur, roker, al met al niet best dus
nu kom ik dus voor de 2de keer bij de fisio en daar werd ik op zo langlauf apparaat gezet om te kijken hoe mijn conditie was, treurig dus
binnen 2 minuten was ik kapot! en zweten als een otter. zeker met dat weer van de laatste dagen.
daarna nog even op zo fiets die je met je armen moet doen zal ik maar zeggen? die ging wel.
en daarna nog even gewoon fietsen op zo trainer. die ging wel goed, ze zei dan ook, Peet jjij hebt echte fietsersbenen
Kan wel koppen want ik had altijd wel redelijk sterke benen. ook als ik eens fietste hield ik dat best wel goed vol ondanks dat ik het nooit doet. en een paar keer met pech staan met een zware motorfiets helpt ook om je benen te trainen
Vandaag bij de maatschappelijk werkster en de ergo geweest.
De man van de ergo heeft aardig wat uitgelegd over wat me misschien staat te wachten en wat voor hulpmiddelen er voor handen zijn. van echt lullige dingen tot zeer geavanceerde apparaten.
De enigste van dit rijtje waar ik een beetje bekend mee ben is de fisio omdat ik vroeger altijd rugklachten had en je daar dan wel eens kwam.
de ergo en de logo is mij ook wel duidelijk.
Maar de maatschappelijk werker-ster hebben wij nooit mee te maken gehad. en de ene maatschappelijk werker is ook niet de andere dus vraag ik me erg af of ik baat heb aan de bezoeken aan haar en of het niet zonde van me tijd is? ik ben vandaag voor de 2de keer bij haar geweest, echt een leuke meid en ook nog een vlotte prater maar dit was nog maar de intake.
Iemand echt ervaring daarmee en wat heeft zo iemand dan voor je kunnen betekenen?
Lia, jij gaf al een inkoppertje maar zij geeft mij niet het idee dat ze daarmee helpen?
Groetjes, Peet.