Met de dames van Buurtzorg onder de douche
Hallo,Ik weet dat Lia me hiervoor gaat straffen (foei Dick!), maar ik kan dit niet anders dan grappig vinden: moet een beetje lachen om mezelf...
Met mij gaat het na deze warme zonnige zomer fysiek stukken minder, maar elke munt heeft een keerzijde: vanwege mijn toestand zijn we na de vakantie (half augustus) gestart met ' class='inline-anchor external' target='_BLANK'>
Ik heb al drie leuke dames 'onder de douche gehad'.
Ik dacht dat ik me dood zou schamen (ben best wel schuchter ) maar het kwajongentje in mij had toch wel lol!
Met drie verschillende vrouwen binnen een week onder de douche, dat is me niet vaak voorgekomen ! En ze hadden alledrie een mooi gebronste decolleté en werden bijzonder snel al erg handtastelijk. Wat wil een jongeman in de kracht van zijn leven nog meer?
Maar even zonder dollen: ik heb niks dan lof voor de dames van Buurtzorg, niet omdat het dames zijn (ok ...een beetje dan ) maar omdat ze zo gemakkelijk 'integreren' in ons gezinsleven. Ze passen zich zo goed mogelijk aan onze omstandigheden aan, plannen zelf de vervolgbezoeken en seinen elkaar in voor het volgende bezoek. Ook mag ik ze altijd bellen, behalve 's nachts, aan 24 uursdienst doen ze niet. Daarvoor hebben ze een samenwerkingsverband met 'Zorg Op Maat', waar ik nog geen gebruik van heb hoeven maken (gelukkig).
Wat mij betreft dan ook een voor Buurtzorg team Den Bosch binnenstad, zuid&oost!
Dick