Re: Rilutek
Rilutek werkt echt niet dit is een farce er zitten meer nadelen dan voordelen aan en wie wil nu nog leven in zijn allerslechtste levensfase wel ik niet en ben ook ALS patiënt .Ik zoek mijn heil in alternatieven en doe een experiment met het middel sodium chlorite. Dit chlorite zit ook in het middel NP001 van Neuraltus die een trial doen in de USA,NP001 is geen medicijn om te genezen maar het heeft al bewezen dat mensen die niet meer konden eten na diverse infusen weer konden eten. Ik doe in samenwerking met ALSTDI forum orale sodium chlorite dat experiment met het in nemen van 2 glazen verdunde sodium chlorite.
De achtergrond liggende gedachte is om de de witte bloedcellen te helpen om het immuun systeem te versterken. ALLE gegevens kun je weer vinden op de site ALSTDI forum.
veder zijn er antioxidanten als melatonine ,taurine en nog wel meer.
Ik probeer wat want hier want hier in Nederland gebeurt echt niets. ja een kostbaar Lithium onderzoek door Utrecht door die onderzoeker LVDB aldaar.
Tijdens het congres in 2009 te Berlijn hingen er 14 resultaten van zeer gerenommeerde instituten allemaal gaande over Lithium en dat het niet werkt.
Dan moet je als onderzoeker met die naam LVDB uit Utrecht een plaat van 1 meter dik voor je kop hebben als je dat niet leest en weer opnieuw een onderzoek doet. Over geld en tijd verspilling gesproken.
Vraag uw neuroloog naar het middel Tro 19622 van TROPHOS en hij staat u aan te kijken of u van mars komt,want hij weet het niet dit medicijn kan weleens tot een middel gaan behoren wat de overleving behoorlijk kan verlengen.
Een wellicht toekomstig goed middel is bardoxolone die als oppepper van de witte bloedcellen zorgt en tevens werkt als antioxidant .
Iemand die veel onderzoek na ALS heeft gedaan zegt( the cause is the cure) en daarmee bedoelt hij de moleculair ER stress die cel dood veroorzaakt .