Re: Dokter Rox Paterswolde
[quote="monique146"]Hallo ik heb antwoord gekregen van dokter Roxs
Beste Monique,
Genezen is het eindresultaat van een goede behandeling.
[u:pr2h7wwm]Ikzelf genees niet![/u:pr2h7wwm] De dokter geneest nooit, de patiënt [u:pr2h7wwm]geneest soms [/u:pr2h7wwm]zichzelf misschien met hulp van een dokter of d.m.v. een medicijn.
Wat kan ik wel: ik kan wellicht uw juiste medicijn vinden.
Een lichaam of ander organisme kan door de juiste homeopathische behandeling [u:pr2h7wwm]in het meest gunstige [/u:pr2h7wwm]geval de ziekte stopzetten, [u:pr2h7wwm]som[/u:pr2h7wwm]s zelfs de symptomen verbeteren en in het [u:pr2h7wwm]meest ideale geval [/u:pr2h7wwm]geneest uw lichaam zichzelf wellicht door of na de inzet van de juiste behandelingen.
[u:pr2h7wwm]Sommige mensen reageren niet met verbeteringen[/u:pr2h7wwm], anderen gelukkig wel en hoe dit bij U zal zijn dat weet niemand van te voren.
Een echte goede serieuze behandeling is nooit mogelijk door één gesprek of één consult, goede behandeling vraagt een intensieve beoordeling van het individuele ziektebee ld, dus dit vraagt tijdsinvestering.
Hoe ingewikkelder het ziektegeval des te langer zal het duren voor de meest optimale ideale of haalbare toestand bereikt is en dus behandeling kost geld, zoals alles in deze maatschappij.
Geneeskunde is een vak en niet een roeping, waar een arts minstens 6 jaar voor heeft gestudeerd aan de universiteit en dan moet hij of zij nog ervaring opdoen.
Wilt U deze behandeling aangaan dan zult U een afspraak met mij moeten maken door te bellen op werkdagen naar 050-3093270 bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur.
Vriendelijke groeten dokter Roxs
Hallo Allemaal,
Dit verhaal zegt mij genoeg laat hij maar een paar namen doorgeven van genezende ALS patienten.
GROETJES, Afien
]