Re: ervaringen
Dick
Mijn excuus voor de taal fouten en één ding er is geen hard wetenschappelijk bewijs voor ALS en de huidige stand van medicatie Rilutek werkt alleen in het begin dus een 3 tot 4 maand langer leven in het slechtste gedeelte.
Dexprmapexole werkt volgens sommige wetenschappers ook alleen in het eerste jaar de fabrikant met de naam BIOGEN durft geen mensen op te nemen die ze ziekte langer dan 12 maand hebben of ze vertrouwen het niet want aan dode figuranten heb je niets en nu gaan er stemmen op om de dosis van 300 mg naar 600 mg te brengen in een derde trial.
Dit moet volgens Biogen van het FDA en juist die weten van niets.
Neuraltus de uitvinder van NP001 doet alleen de trial in de USA wel versneld maar hoe lang duurt dit voordat het FDA toestemming geeft tot algemeen gebruik.
Is dit frustratie van mij ik weet het niet maar na meer dan 60 jaar toen de beroemde honkbal speler Lou Gehrig van de New York Yankees de ziekte kreeg is er nog steeds niets ,ja dat is frustrerend .
Ik zoek alles zorgvuldig uit en overleg alles met mijn revalidatie arts die van veel trials op de hoogte is en zegt heel eerlijk wat heb je te verliezen wel duidelijker kan het niet en neem geen onnodige risico's laat dat ook duidelijk zijn.
Er wordt ook gedacht dat ER stress dit is een moeilijk woord voor Endoplasmatisch reticulum stress of simpel moleculaire stress wat een grote invloed zou hebben om ALS te krijgen,nogmaals ik lees dit van pub med waar wetenschappers publiceren of dit allemaal waar is weet ik niet maar aan het Robert Pacard Center for ALS research center at the Johns Hopkins denken ze ook dat ontstekingen door die ER stress een rol spelen en het vermoeden dat het invloed zou kunnen hebben groeit met de dag.
Oxidatieve stress zou ook van invloed kunnen zijn
I zet een vertaling van een studie naar ER stress hier neer zodat het mensen misschien duidelijker wordt of niet .
http://translate.google.nl/translate?hl ... md%3Dimvns
Ik hoop dat ik zo een ander licht op de situatie heb gegeven.
Jan