Re: RMC Groot Klimmendaal
Dank je Aernout voor de steun maar ik ben niet de enigste die de bijdragen van haar niet meer respecteren, ook Bart en Tom gaven hun blijk van ongenoegen kennis. Ik kreeg een "waarschuwing " van de moderator die wat zwaar viel bij me, schijnt dat zij er eerder een heeft gehad. Ik heb veel uit de bijdragen van Peet, Dick en anderen kunnen halen, vooral omtrent het plaatsen PEG sonde en CTB. Ik waardeer dit forum enorm maar dan zonder de "kwakzalverij".
De "waarschuwing " kan ik niet helemaal respecteren, ik vind het niet terecht maar ik ga ook niet voor een "sprookjesfee" aan de kant, dit forum is voor MND patiënten en iedereen die er [b:1ohb23i7]serieus[/b:1ohb23i7] en[b:1ohb23i7] oprecht [/b:1ohb23i7]mee omgaat en betrokken bij is!
Ik wens absoluut geen adviezen van haar te ontvangen ! Deze groep mensen komt vaak voor hele moeilijke beslissingen te staan, emotionele, dan is advies n begrip, ervaringen van mede-patiënten heel belangrijk maar dan wel de juiste!
Ik moet binnenkort naar de MDL arts voor het plaatsen van een PEG sonde en mijn longinhoud is nog maar 30%, spannend. Jullie bijdragen zijn dus belangrijk voor mij, ik ga niet aan de kant en houd me ook niet stil.