Ervaring met de PRG Sonde
Hoi allemaal.Zoals nu wel bekend is bij iedereen is Peet weer aan het opleven dus nu gaan de vragen komen over de PRG
Ik heb hem nog maar net 2/5 dag dus is het nog erg vers, je kan wel zeggen, kraakvers
Als er gespoeld moet worden dan doet mijn vrouw dat er is afgesproken 3x daags afbouwend naar 2x.
We konden er voor kiezen om dit door een thuiszorg te laten doen, maar GI Marian van mij heeft er geen moeite mee omdat zij vroeger in de zorg heeft gewerkt en voor vreemdere dingen heeft gestaan dus heeft ze er voor gekozen om het zelf te doen.
Mijn PRG heeft 3 ingangen, waarvan sowieso 1 voor het spoelen. maar af en toe als mijn vrouw het dopje er afhaalt om te gaan beginnen komt er een straaltje water uit, is dat bij jullie ook zo
Niet iedere keer maar af en toe.
Heeft jullie PRG ook 3 ingangen want ik heb begrepen dat er verschillende PRG Sondes zijn.
Nou kan mijn vrouw mij alles wijs maken want ik heb hem zelf nog niet gezien, ik durf echt niet te kijken het hoort gewoon niet bij je lichaam ik vind het gewoon griezelig
Hoe ervaren jullie dit
Ik heb hem Woensdag gekregen, en hoe heel het AZU stond op ze kop
Gisteren voor het eerst wat brood gegeten, en vanmorgen ook. maar vanavond mocht ik kiezen dus koos ik maar direct voor lekkere zelf gebakken patat met kipfilet en wat was dat lekker
Hoe lang hebben jullie geen vast voedsel mogen eten na de operatie en hoe lang heeft het geduurd voor je echt weer los kon met eten zoals voorheen
Dit geld uiteraard voor de mensen die de PRG preventief hebben gekregen zoals ik.
Afgelopen nacht de eerste keer thuis geslapen, natuurlijk dan meteen stukken beter als in het ziekenhuis. geen herrie om je heen en ook de pijn is stukke minder.
maar vanmorgen zat er toch wat bloed rondom de PRG. waarschijnlijk doordat ik onbewust in mijn slaap op me buik ben gaan liggen.
Hoe gaat dat bij jullie, ook wel eens gehad
in het ziekenhuis heb ik hier niet veel antwoorden op gekregen.
Gr, Peet.