Re: GEZOCHT MET SPOED !! Elektrische rolstoel voor binnen.
Hoi Dick en Arendje.
Dat ze liggen te slapen is een ding wat zeker is anders hadden ze wel over gegaan op huisbezoeken. De enigste die dat ooit heeft gedaan was de Logopediste.
er was laats een afspraak bij de Ergo maar die hebben wij afgezegd omdat ik totaal niet in staat was te reizen omdat ik het super benauwd heb door ademgebrek en alleen maar uren en uren achtereen slijm probeerde kwijt te raken.het is letterlijk dweilen met de kraan open. ik ben echt heel erg kwaad op de hele situatie
Ik heb iemand gekend die dik 150 kilo woog, maar voor je het doorhad stond hij achter, echt zo stiekem
of dat die werd opgetild en zachtjes achter je werd neergezet, een vis maakt meer herrie.
Zo is ALS, sluipend binnenkomen en genadeloos toeslaan. en dat is nu het geval, mijn benen doen het eigenlijk nog prima, ik zou zelfs nog kunnen fietsen als mijn longen het nog zouden doen.
2 a 3 meter lopen en dan is de batterij leeg, dan moet ik 5 minuten slijmend bijkomen om weer iets verder te komen.
Dit is erg snel gegaan! na de afzegging bij de Ergo alleen maar slechter, dat kunnen ze toch op hun vingers natellen als een ALS team.
Ook de revalidatiearts had hier wat aan kunnen doen, bij mijn laatste bezoek zo 3 weken geleden kwam ik met de rolstoel binnen, dan moet er toch een lampje gaan branden
ik heb toen wel een Brace aangemeten gekregen voor me rechterhand waar ik niks aan heb, moet ook worden aangepast.
De WMO heb ik ook al gemaild maar het duurt allemaal zo lang en de ALS aanslag op mijn longen weet van geen stoppen. voorlopig stap ik nu me bed uit en zet me masker af om hem vervolgens in de woonkamer weer op te zetten. hoezo snel
Dan kijk ik liever of ik zelf wat betaalbaars kan vinden via Marktplaats, Speurders, enz.
Arendje, nee een scootmobiel voor binnen is niet te doen, te grote draaicirkel.
maar bedankt, we komen er wel uit
Lieve groetjes en nog een mooi weekend.
Peet