Deuropener
Hallo,Bij ons is pas een elektrische voordeuropener geïnstalleerd zodat ik zonder uit de rolstoel te komen de deur open en dicht krijg.
Maar... Wordt er ook rekening gehouden met de overige 'voordeurdelers'? Ik heb een Besam SW100 met afstandsbediening. Volgens de monteur gaat de deur nu na een paar seconden automatisch weer dicht en mogen we de deur nu niet meer handmatig openen, dan duwt de deuropener hem weer dicht. Duw je toch door dan brandt de motor door. ( Wat zeg je me nou?)
Dus ik vuurde een hoop vragen op hem af: "hoe zit dat met de kinderen die hier in en uitlopen? Wat alsRWE de deur gewoon open willen zetten (zomers of met boodschappen uit de auto laden), wat als er iemand aan de deur staat en je wilt wat in de collectebus doen (de deur klapt na 5 seconden weer dicht en sluit je dus naar buiten!)".
In het appartementencomplex van mijn moeder zit ook een automatische deur, maar die mag je ook met de hand open duwen, en die blijft ook open staan als je hem loslaat. Pas als je op de knoppen gaat duwen dan werkt ie electrisch!
Wie heeft tips?
Groetjes,
Dick