Re: Scheren?
"bfranken": face time, ken je dat?
Ja dat ken ik
maar jammer genoeg alleen voor Ipad of iPhone en ik heb Android en Windows, maar voor zo moment pik ik Marian de werk Ipad wel even in
Maar even serieus, dat scheren is inderdaad een groot probleem als je als man niet van een baard houd.
Ik heb gelukkig gigantische lieve zorgzame mensen om me heen die alles doen wat nodig is, gelukkig zijn we nog niet echt afhankelijk van buitenstaanders, alhoewel ik erg goed besef dat dit niet lang meer duurt
Maar het scheren is en blijft lastig, ik had toen het een beetje lastig ging een elektr apparaat aangeschaft, dat heeft maar even gewerkt omdat het in mijn idee totaal niet glad was, maar het ergste was er gelukkig af.
Een lachertje maar al snel werd het apparaat te zwaar en werden de stoppels langer, mijn zoons vinden het eng en durven dit echt niet aan, ze zijn bang dat ze mij vroegtijdig om zeep helpen
Marian doet het natuurlijk wel maar niet graag, ook mijn ouwe vertrouwde ijskonijn is hier een beetje huiverig voor.
Er zijn er nog wel meer maar tot nu toe is er maar eentje die zich echt geroepen voelt voor dit klusje en dat is onze oudste schoondochter Pris, die is dit dat ook wel gewent want die werkt in de zorg. maar ja die is niet iedere dag hier.
Ik zou er maar wat voor over hebben om er minimaal een paar weken vanaf te zijn, harsen wou ik maar niet doen
maar zouden daar geen andere middeltjes voor zijn die de wortel aanpakken
Me kop is tenslotte ook kaal geworden en nooit meer wat terug gekomen
Groetjes en heel veel liefs Peet en Marian