bediening elektrische rolstoel
Beste allemaal,Ik ben benieuwd wat voor bediening jullie hebben op jullie elektrische rolstoel. Mijn man had een bedieningsjoystick aan de rechterzijde voor de armleuning, maar deze werd wat lastig te besturen omdat de schouder en elleboog niet meer willen meedoen. Nu hebben wij een middenbesturing gekregen (met de joystick in het midden voor de buik op een doorzichtige plaat), maar dat blijkt een heel onnatuurlijke positie omdat de schouder dan helemaal naar middenvoor moet en de arm niet goed ondersteund wordt, waardoor veilige bediening van de rolstoel nu eigenlijk niet mogelijk is.
Nu is mijn vraag: hebben jullie ook een bedieningsjoystick (dus een soort " halve bol op een stokje") of gebruiken jullie een ander bedieningstype? Wellicht mond- of kinbesturing? Erg benieuwd naar jullie ervaringen! Het bedrijf dat dit moet komen aanpassen, komt helaas pas over 3 weken weer terug om opnieuw te kijken (dus nog niet aan te passen).......gelukkig hebben we zeeën van tijd en is geduld een schone zaak .
Groet,
Charlotte