Re: opstartproblemen in de ochtend
zolang ik me kan herinneren moest ik eerst 2 bakken koffie op hebben voor mijn hersens überhaupt wat opsloegen, mijn lichaam liet het in dat uurtje al helemaal afweten

maar ik herken zeker ook wat er gezegd word, met in slaap komen heb ik weinig problemen, dat verbaast mij wel met al die herrie van die thuis beademing en zuurstofmachine naast me bed, juist omdat het bij mij altijd muisstil moest zijn. dus dat moet haast wel met die[color=#FF4000:1cmrvrz4] ALS[/color:1cmrvrz4] te maken hebben
hoe laat ik naar bed gaat is heel verschillend, daar let ik nu nog minder op dan op dan eerst, dan slaap ik zo 3 a 4 uurtjes behoorlijk vast en dan word ik wakker door de droge mond van dat apparaat, dus dat is niet te vergelijken met iemand die dat nog niet heeft. dan gooi ik het spul af en slaap als een os verder.
maar ook ik slaap altijd op me linker schouder door mijn PRG sonde, hierdoor ben ik ook veel minder bewegelijke waardoor me hele schouder beurs aanvoelt. ook moet ik erg uitkijken dat ik me niet uitrekt in me slaap of als ik wakker word, want dan slaat de kramp in me kuiten toe en lijkt het wel of ik een klap met een honkbal knuppel heb gekregen.
dus ja ik heb ook zeker opstart problemen gekregen
Groetjes, Peet