Draaien in bed
Hallo,Ik ben nu in een fase aanbeland dat draaien in bed lastiger wordt.
Ik heb nu eindelijk mijn mic-key maagsonde zodat slapen op mijn buik weer mogelijk wordt, maar nu begint het me aan arm en beenkracht te ontbreken om me fatsoenlijk om te draaien.
Ik ben soms wel een paar minuten bezig om van de ene zij op de andere -of mijn buik- te komen. Een ander probleem hierbij is dat ik zo ook over mijn dekbed rol, zo heb ik er een uitdaging bij : lig ik eindelijk goed, moet ik mijn dekbed weer over me heen zien te krijgen. En ik heb niet de kracht meer om dat ding fatsoenlijk onder mijn lichaam vandaan te krijgen!
Met de ergo oplossingen als een pakpaal en een anti decubitus matras doorgesproken, maar dat werkt niet voor mij:
[list:1f8ta91s][*:1f8ta91s]een pakpaal is maar een tijdelijke oplossing en daar wordt dus geen geld ingestoken
Bovendien heb je daar niks als je op je buik ligt, tenzij je ontzettend lenig bent [/*:m:1f8ta91s]
[*:1f8ta91s]een anti decubitus matras ligt zo zacht, daar zak ik in. Probeer maar eens te draaien als je in een kuil ligt![/*:m:1f8ta91s][/list:u:1f8ta91s]
Wie heeft tips/soortgelijke ervaring?
Groetjes,
Dick