Tobii Communicator Woordenboeken en Mijn zinnen
Zijn er meer mensen die de [b:mbimr3d4]Tobii Communicator software[/b:mbimr3d4] gebruiken?Binnen deze software is een [u:mbimr3d4]beperkt[/u:mbimr3d4] Nederlands woordenboek aanwezig dat gebruikt wordt voor woordvoorspelling. Gelukkig kan het programma ook Woord leren, dit betekent dat als er nieuwe/niet bekende woorden worden getypt, deze aan het woordenboek kan worden toegevoegd.
Verder is er een mogelijkheid om complete zinnen te definiëren en naar categoriën in te delen zoals bijvoorbeeld eten en drinken ofpersoonlijke verzorging. Hiermee kunnen dan hele zinnen opgeroepen/uitgesproken worden zonder eerst woord voor woord te hoeven typen. Helaas wordt Mijn zinnen leeg geleverd en dient men deze zelf te vullen.
Mijn vraag is nu; zijn er mensen die deze 2 mogelijkheden gebruikt en (aan)gevuld hebben [b:mbimr3d4]en dit willen delen[/b:mbimr3d4], zodat ik en anderen niet (steeds) opnieuw het wiel hoeven uit te vinden!
Groetjes,
Dick S.
[i:mbimr3d4]P.S. Na bijna 6 maanden gebruik, bestaat mijn woordenboek inmiddels uit bijna 4.200 woorden. [/i:mbimr3d4]