Re: overdadige speekselvloed
Hoi Jan en Dick.
Ja Dick ik weet het, je hebt nou eenmaal druppelaars en spuiters, verschil moet er zijn
ik heb al me hele leven bronchitis en rook al vanaf mijn 13de, ik denk dat het overvloedige speeksel / slijm daardoor komt, in samenwerking met de ALS natuurlijk.
zodra ik ga liggen en ik let niet goed op dan loopt het zo me mond uit.als ik slaap is het wel een heel stuk minder.
de laatste tijd heb ik een masker op van de thuis - beademing dus heb ik het veel minder, maar wel een erg droge mond. maar dat is een ander probleem.
op de dag heb ik echt benauwdheid aanvallen, ik vergelijk het maar een beetje met astma, en dan hang ik echt verschillende keren per dag boven de wc pot om echte flinke klodders slijm op te hoesten. dit kan zomaar een half uur duren. vies praatje maar ik kan het niet mooier maken, het is nog vieze om te zien
het airstacken krijg ik maar niet onder de knie, zou dat wel lukken dan denk ik dat dit een stuk minder zou zijn?
Groetjes, Peet.
ps.
Diick, ik had je gisteravond nog een sms gestuurd, tot ik in een keer beseften dat jouw telefoon leeg in de la ligt.
Maar je kan wel raden waarom natuurlijk.